• تاریخ انتشار : 1394/09/22 - 13:08
  • بازدید : 1122
  • تعداد بازدیدکننده : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

مراسم رونمایی از کتاب طب دارا

رونمایی از کتاب " طب دارا " و بزرگداشت زنده یاد جناب آقای دکتر مهدی شعبانی در عصر روز دوشنبه 94/9/16 همزمان با روز دانشجو با حضور اساتید این رشته از جمله جناب آقای دکتر اصفهانی، جناب آقای دکتر ناصری، جناب آقای دکتر مصدق ریاست محترم دانشکده و معاونت محترم طب سنتی جناب آقای دکتر خدادوست در محل دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید.

روابط عمومی دانشکده:

مراسم رونمایی از کتاب طب دارا

 

مراسم رونمایی از کتاب " طب دارا " و بزرگداشت زنده یاد جناب آقای دکتر مهدی شعبانی در عصر روز دوشنبه 94/9/16 همزمان با روز دانشجو با حضور اساتید این رشته از جمله جناب آقای دکتر اصفهانی، جناب آقای دکتر ناصری، جناب آقای دکتر مصدق ریاست محترم دانشکده و معاونت محترم طب سنتی جناب آقای دکتر خدادوست در محل دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید.کتاب طب دارا که توسط زنده یاد جناب آقای دکتر شعبانی و سرکار خانم دکتر ایرانزاد و سرکار خانم دکتر بعیری تصحیح و بازنویسی شده بود طی مراسمی توسط جناب آقای دکتر اصفهانی و جناب آقای دکتر ناصری و با حضور پدر و فرزندان و همسر زنده یاد جناب آقای دکتر شعبانی رونمایی شد.

 در این مراسم اساتید نامبرده با ایراد بیاناتی از ویژگیهای مثبت علمی و اخلاقی آقای دکتر شعبانی تجلیل به عمل آوردند. سرکار خانم دکتر ایرانزاد نیز توضیحات مختصری راجع به مشخصات کتاب ارائه نمودند. این مراسم که با حضور اساتید و برخی از دستیاران دانشکده طب سنتی برگزار شده بود با اهدای هدایایی جهت تجلیل از زحمات خانواده محترم جناب آقای دکتر شعبانی پایان یافت.

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 26582
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب