• تاریخ انتشار : 1399/03/05 - 12:54
  • بازدید : 121
  • تعداد بازدیدکننده : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

آموزش مجازی مبانی طب ایرانی برای دانشجویان علوم پزشکی

دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از طریق دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه شد.

معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور ۱۴ اسفند ۹۵ با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» را برای دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور ارائه می‌کند.

درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ۲ واحدی است و برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و  تغذیه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت اجباری و برای سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری است.

زمان ثبت نام دانشجویان از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد ۹۹ و صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق لینک ثبت نام در وب سایت دانشگاه  علوم پزشکی مجازی انجام خواهد شد.

تقویم آموزشی این درس به این ترتیب است که انتخاب واحد از ۳۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ۹۹ انجام می شود.

شروع دوره «آشنایی با نحوه کار با سامانه مدیریت یادگیری نوید» برای متقاضیان و اعضای هیات علمی در ۱۶ خرداد صورت می پذیرد. 

کلاس مجازی درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» از ۱۸ خرداد ماه آغاز می شود. پایان کلاس مجازی شهریور ماه ۱۳۹۹ خواهد بود. آزمون الکترونیکی این درس در اوایل مهرماه ۹۹ برگزار می شود. اعلام نمرات به دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی کشور نیز در همین زمان انجام می شود.

شهریه این واحد درسی برای دانشجویان غیر شهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی کشو رایگان و برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشجویان شهریه پرداز ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۰۰ ریال است.

 

دريافت  خدمات تخصصی طب سنتی (مزاج شناسی ، کودکان ، زنان و نازایی ، گوارش ، مفاصل ، تغذیه ، پوست و مو ، نورولوژی ، کنترل عوارض سرطان ، چاقی و لاغری).

نوبت گیری : 88776028-021

سفارش فرآورده‌های طب سنتی : 88795153-021

  • گروه خبری : طب سنتی در رسانه\u200Cها
  • گروه خبری : 92411
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب