• تاریخ انتشار : 1398/03/26 - 11:21
  • بازدید : 649
  • تعداد بازدیدکننده : 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری نشست مشترک جامعه دانشگاهی طب ایرانی درخصوص همکاری با اداره کل سلامت شهرداری تهران

روز یکشنبه مورخ ٩٨/٠٣/١٢ نشستی در راستای توسعه طب ایرانی قانونمند و منطقی و پاسخگویی به نیاز مردم و با هدف ایجاد هماهنگی میان جامعه علمی و دانشگاهی طب ایرانی در دانشکده طب سنتی برگزار گردید.

روابط عمومی دانشکده:

برگزاری نشست مشترک جامعه دانشگاهی طب ایرانی درخصوص همکاری با اداره کل سلامت شهرداری تهران

با هدف ایجاد هماهنگی میان جامعه علمی و دانشگاهی طب ایرانی برای همکاری با شهرداری تهران و در راستای توسعه طب ایرانی قانونمند و منطقی و پاسخگویی به نیاز مردم به این حوزه، روز یکشنبه مورخ ٩٨/٠٣/١٢ نشستی با حضور دکتر خدادوست، مشاور وزیر بهداشت در دانشکده طب ایرانی شهید بهشتی برگزار شد. دکتر خدادوست با قدردانی از همکاری نزدیک دستیاران و اعضای هیات علمی طب ایرانی با اداره کل سلامت شهرداری تهران از زمان امضای تفاهم نامه مشترک، اظهار کرد: باید به نیاز مردم به استفاده از خدمات طب ایرانی و مکمل به درستی پاسخ دهیم و در این راستا، استفاده از اختیارات و امکانات نهادهای بزرگی مانند شهرداریها، بسیار کمک کننده است. وی افزود: دستیاران طب سنتی ایرانی باید بیاموزند که برای نهادینه کردن آموزه های این مکتب غنی طبی و به پیروی از حکمای بزرگ ایرانی، به میان مردم بروند و تنها به حضور در مطب شخصی و درمانگاه ها و سلامتکده های دانشگاهی اکتفا نکنند.
کلید همراهی جامعه با توصیه های پزشکی، صحبت به زبان مردم است دکتر خدادوست در این نشست بر پاسخگویی درست به نیاز مردم به حوزه طب ایرانی و مکمل و صحبت به زبان آنان برای پذیرش بهتر توصیه های پزشکی، تاکید کرد. مشاور وزیر بهداشت، تاکید کرد: باید به زبان مردم صحبت کنیم تا بتوانیم به ارتقای فرهنگ سلامتی و همراهی جامعه با توصیه های مرتبط با اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از بروز بیماری، موفق باشیم. گفتنی است، در این نشست، نمایندگان دانشکده ها و گروه های طب ایرانی پنج دانشگاه علوم پزشکی استان تهران نیز نظرات و پیشنهادات خود را برای نحوه گسترش همکاری ها با شهرداری تهران ارائه دادند و مقرر شد، جزئیات این همکاری ها در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مشخص شده و در ادامه، از ظرفیت های دیگر سازمان ها و نهادهای موثر در آموزش مردم به خصوص آموزش و پرورش نیز بهره گرفته شود.
 

 

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 79401
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب