• تاریخ انتشار : 1400/09/15 - 17:57
  • بازدید : 72
  • تعداد بازدیدکننده : 71
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و مقام شامخ شهدای شانزدهم آذر

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسم جشنی با همکاری دانشجویان گرامی در سالن دکتر مصدق برگزار گردید.

روابط عمومی دانشکده:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و مقام شامخ شهدای شانزدهم آذر

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسم جشنی با همکاری دانشجویان گرامی و با حمایت ریاست محترم دانشکده و با حضور ویژه آقای دکتر خدادوست، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و همچنین نماینده محترم نهاد رهبری ، حاج آقا پورمحمد و اعضای محترم هیات علمی دانشکده روز دوشنبه مورخ  ١٤٠٠/٠٩/١٥ از ساعت ١٠ الی ١٤:٣٠ در سالن دکتر مصدق برگزار گردید. مراسم در دو بخش برگزار شد، در بخش اول مراسم با خوش آمدگویی مجری (آقای دکتر عسکری) و پخش آیاتی از قرآن مجید و سرود ملی آغاز شد. در ادامه کلیپی از فضای دانشکده که توسط خانم دکتر غلامی آماده شده بود، پخش شد. سپس خانم دکتر نظری به متن خوانی و شعرخوانی از اشعار بزرگانی چون سعدی و جامی در وصف دانش و علم آموزی و مقام دانش و دانشمند پرداختند.
در ادامه خانم دکتر تن‌ساز، ریاست محترم دانشکده ضمن تبریک روز دانشجو بر لزوم تلاش بیشتر برای دستیابی به آرمان ها با وجود ناملایمات پیش رو تاکید فرمودند. آقای دکتر منوچهری، دانشجوی طب سنتی نیز متن طنزی را با گویش شیرین شیرازی از مشکلات عدیده ای که خصوصا برای ادامه تحصیل و اقامت دانشجویان متاهل غیربومی وجود دارد، عنوان نمودند.
در بخش مهمی از مراسم آقای دکتر خدادوست، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه که میهمان ویژه این مراسم بودند. با تبریک روز دانشجو ضمن عرض ارادت به مقام والای استاد فقید، مرحوم دکتر اصفهانی، و با اشاره به فرمایشات ایشان مبنی بر احیای طب سنتی ایرانی، بر تقویت متخصصین مجرب توسط مراکز مورد تایید وزارت در جهت رضایت عموم از خدمات طب سنتی و کوتاه کردن دست شیادین تاکید فرمودند.
ایشان با اشاره به اینکه باورها و اعتقادات زمینه ساز انتخاب حوزهی طب سنتی برای تحصیل میباشد، بر لزوم تلاش مسئولین درجهت تأمین حداقل شرایط رفاهی دانشجویان تاکید فرمودند. استفاده از روش های تشخیصی بالینی به روز و اصلاح روش های رایج تشخیصی از دیگر نکات سخنان ایشان بود.
در بخش دیگری از مراسم دکتر ربیعی به شعر خوانی با موضوعیت مهدویت و انتظار پرداختند. پخش کلیپ استندآپ کمدی توسط دکتر عسکری از بخش های جذاب و با نشاط این مراسم بود.
در قسمت پایانی نیز مسابقه جذابی برگزار و از برندگان تقدیر و تشکر شد. در خاتمه بخش اول این مراسم از برگزیدگان اخلاقی، علمی و پژوهشی گروههای آموزشی؛ آقایان دکتر مجید سلطانی گردفرامرزی و شهریار موسوی نژاد از گروه اخلاق پزشکی، خانم ها دکتر صدیقه رستگار و دکتر فاطمه ربیعی از گروه طب سنتی و از خانم ها دکتر اکرم عالم باقری و زینب خسروپور از گروه داروسازی سنتی با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد. بعد از پایان بخش اول مراسم، مدعوین به اقامه نماز جماعت و صرف ناهار پرداختند.
 
  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار,اخبار معاونت دانشجویی
  • گروه خبری : 110995
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب