• تاریخ انتشار : 1394/09/24 - 12:27
  • بازدید : 1208
  • تعداد بازدیدکننده : 38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه در دانشکده طب سنتی

هشتصد و بیست امین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محل دانشکده طب سنتی برگزار گردید.

روابط عمومی دانشکده:

برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه در دانشکده طب سنتی

هشتصد و بیست امین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محل دانشکده طب سنتی برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا موارد مربوط به دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت سپس با حضور هیأت رئیسه و اعضاء هیأت علمی دانشکده طب سنتی جلسه ادامه یافت و رئیس دانشکده، معاونین و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده هر یک گزارشی از حوزه مسئولیت خویش ارائه دادند. ارائه توانمندیها، برنامه ها و چالش ها بخشی از این گزارش را تشکیل دادند. کمبود فضای فیزیکی درخصوص سلامتکده، پاویون دستیاران، نیروی انسانی و .... از دیگر مطالب ارائه شده بودند. دکتر مصدق ابراز نمود با توجه به افزایش امید به زندگی در کشور که از افتخارات حاکمیت نظام سلامت کشور می باشد و نیز افزایش جمعیت میانسال و سالمند کشور و نیز توانائی طب سنتی در مدیریت آلام این قشر از جمعیت کشور توجه به طب سنتی و ادغام این طب در نظام سلامت راه حلی مناسب، قابل اعتماد و ارزان قیمت دانست و  اجرائی شدن بسته های سلامت را مزید علت به نیاز توجه بیشتر به طب سنتی و اخلاق پزشکی برشمرد و اعلام نمود که این دانشکده آماده همکاری با معاونت های بهداشت و نیز درمان دانشگاه در این خصوص می باشد. ایشان همچنین آموزش پژوهش محور را از افتخارات این دانشکده دانست و اعلام نمود که دانشکده تمامی تلاش خود را در همراهی با سیاست های دانشگاه در گذار به سمت دانشگاهی از نسل سوم دانشگاه ها به کار خواهد بست.

جناب آقای دکتر پیوندی مقام محترم ریاست دانشگاه ضمن با اهمیت شمردن رشته های موجود در دانشکده، بیان نمودند که این رشته ها مانند اخلاق پزشکی، طب سنتی و داروسازی سنتی نه تنها مورد نیاز جامعه است بلکه مورد نیاز دانشگاه نیز می‌باشد و خواستار تعامل هرچه بیشتر گروه‌های آموزشی دانشکده طب سنتی با سایر گروه های آموزشی دانشگاه بویژه گروهای بالینی دانشکده پزشکی، معاونت‌ها و مدیریت های مختلف دانشگاه گردیدند. ایشان توجه به آموزش طب سنتی و اخلاق پزشکی از وظایف حاکمیتی دانشگاه برشمردند و از فعالیت‌ها و تلاش‌های مدیریت و اعضاء هیأت علمی و کارکنان دانشکده تقدیر نمودند. از آنجا که این دانشکده اولین دانشکده تحصیلات تکمیلی (Ph.D)دانشگاه می‌باشد و دارای پتانسیل بالا و با کیفیت بلحاظ نیروی انسانی است و خواستار تعامل هرچه بیشتر اساتید و دستیاران را در دست یابی به فرآورده های طبیعی و مداخلات مبتنی بر شواهد دانش طب سنتی گردیدند و ابراز امیدواری نمودند که دانشگاه نیز از دانشکده در دستیابی به این مهم که در سیاست های سلامت ابلاغیه مقام معظم رهبری نیزی بر آن تاکید گردیده است حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ایشان اعلام نمودند با توجه به حمایت های وزارت بهداشت، توسعه سلامتکده‌های طب سنتی در سطح دانشگاه از برنامه های آتی دانشگاه می باشد.

در پایان ریاست محترم دانشگاه به اتفاق هیأت همراه شامل معاونین محترم آموزشی، تحقیقات وفنآوری، درمان، بهداشت، غذا و دارو،  مشاور اجرائی و مدیریت حوزه ریاست، سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه از بخش‌های مختلف دانشکده و مرکز تحقیقات طب سنتی بازدید بعمل آوردند.

 

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 26673
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب