• تاریخ انتشار : 1398/09/19 - 07:48
  • بازدید : 419
  • تعداد بازدیدکننده : 44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری کارگاه نورومارکتینگ

این کارگاه در روز سه‌شنبه تاریخ ٩٨/٩/٥ در محل سالن استاد اصفهانی دانشکده طب سنتی تشکیل شد.

روابط عمومی دانشکده:

این کارگاه در روز سهشنبه تاریخ ٩٨/٩/٥ در محل دانشکده طب سنتی تشکیل شد. مخاطبین این کارگاه دستیاران داخل و خارج دانشکده و اعضای هیئت علمی گروه طب سنتی بودند.
در این کارگاه که توسط آقای دکتر بهنود صدر اجرا گردید، مبانی مشتری مداری بر پایه اصول نورومارکتینگ به شرکتکنندگان آموزش داده شد. نورومارکتینگ از مباحث نسبتاً نوین و جذاب در حوزه بازاریابی و جذب مخاطبین بر اساس توجه به خواستهها و توقعات مراجعین در مراکز مختلف خدماتی از جمله خدمات بهداشتی و درمانی می‌باشد. توجه به فضای فیزیکی مراکز ارائه دهنده خدمت به توجه به نیازهای غیر طبی بیماران از جمله توجه، احترام، وقتشناسی، نحوه برخورد، بکارگیری افراد با روابط عمومی مناسب در مشاغل خدماتی، ظاهر مناسب، استفاده مطلوب از فضای مجازی، پاسخگویی مناسب به پرسشها و نگرانیهای بیماران از جمله محورهای مطرح شده در این کارگاه بود.
هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی دستیاران و اعضای هیئت علمی با نورومارکتینگ و نحوه کاربرد آن و ارائه خدمت به بیماران بوده است.
 
  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار,کارگاه\u200Cها
  • گروه خبری : 86219
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب