• تاریخ انتشار : 1392/11/13 - 12:14
  • بازدید : 1619
  • تعداد بازدیدکننده : 43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی شهید بهشتی:

فرارسیدن ایام ا... دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گرامی باد

روابط عمومی دانشگاه : فرارسیدن سالروز ورود معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی گرامی باد.

دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبری

«دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود وپادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند . حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره  فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.»

 

امروز 12بهمن ماه است روزی که یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم به آغوش گرم میهن است ، مردی که ورود و عروجش بزرگترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه نافذش پشت دشمنان قسم خورده ایران و اسلام را به لرزه درآورد. خاطره این رهبر عظیم الشان همواره در تاریخ و در سینه  مردم آزاده جهان به جای خواهد ماند.

 سرانجام در روز 12 بهمن 57 ، امام‌ عزیزملت پس‌ از سالها دوری‌ و تبعید با ورود پیروزمندانه‌ خود اولین‌طلیعه‌ فجر را برای ایران همیشه سرافراز و پایدار به ارمغان‌ آورد و سرانجام در پرتو مکتب غنی و پربار اسلام ، بذر آرمان‌های‌ مترقی‌ و متعالی‌ اسلامی که‌ نسل‌ در نسل‌ از بدو نفوذ اسلام‌ بر دلهای‌ آحاد مردم‌ ایران‌ کاشته‌ شده‌  بود، در خجسته‌ روز 22 بهمن‌، با پیروزی‌ شکوهمند انقلاب‌ اسلامی‌ ایران‌ به‌ شکوفایی‌ نشست‌ و روزنه امید را به روی مسلمانان ستمدیده جهان گشود .

فرا‌رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر تمامی ایرانیان عزیز مبارک باد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 7912
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب