• تاریخ انتشار : 1398/08/11 - 13:14
  • بازدید : 782
  • تعداد بازدیدکننده : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری مسابقات ترتیل قرآن کریم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

کسب مقام اول مسابقات ترتیل قرآن کریم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط عضو هیئت علمی گروه اخلاق پزشکی دانشکده جناب آقای دکتر انجو

روابط عمومی دانشکده:

کسب  مقام اول مسابقات ترتیل قرآن کریم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط عضو هیئت علمی 

دکتر سید علی انجو عضو هیئت علمی گروه اخلاق پزشکی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که مرحلهی پایانی آن در مهر و آبان ماه ۱۳۹۸به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا در همدان برگزار گردید؛ موفق شدندرتبه‌ی اول را در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کنند.

این مسابقات همه ساله در رشته های مختلف در میان آقایان و بانوان دانشجو، کارمند و استاد برگزار می‌گردد.

طبق آیین نامه‌ی اعلام شده‌ی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می توانند در صورت تمایل در یکی از گرایش‌های ادبی و هنری با موضوع قرآن و عترت، مقاله‌نویسی تلخیص کتاب با موضوعات فوق، فرهنگ و مفاهیم قرآنی و اهل بیتی و نیز مسابقات آوایی شامل《قرائت قرآن به شیوه ی تحقیق》، 《قرائت قرآن به شیوه ترتیل》، 《حفظ قرآن》، 《اذان دعا و مناجات خوانی شرکت نمایند.

علاقه‌مندان ابتدا در مسابقات دانشگاهی شرکت می‌کنند و در صورت برگزیده شدن در مرحله‌ی دانشگاهی به مرحله‌ی کشوری (دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت در سراسر کشور) راه می‌یابند و در آنجا با برگزیدگان سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی رقابت خواهند کرد.

دکتر سید علی انجو عضو هیئت علمی گروه اخلاق پزشکی در این مسابقات موفق شدند در گرایش قرائت به شیوه‌ی ترتیل به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت کرده و حائز رتبه اول کشور شوند.

گروه اخلاق پزشکی و دانشکده طب سنتی ضمن دعوت از کلیه‌ی علاقه‌مندان از اساتید محترم، کارکنان بزرگوار و دانشجویان عزیز جهت شرکت در مسابقات سال جاری، کسب این رتبه را به دکتر انجو تبریک می گوید و برای ایشان آرزوی موفقیت‌های روزافزون را دارد.

 

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 84677
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب