• تاریخ انتشار : 1397/07/18 - 14:49
  • بازدید : 651
  • تعداد بازدیدکننده : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی مهر ۹۷دکترای تخصصی Ph.D

با ثبت نام از پذیرفته شدگان دکترای تخصصی رشته طب سنتی، اخلاق پزشکی و داروسازی سنتی، مقطع جدید این دانشجویان به طور رسمی از اول مهرماه آغاز شد.

روابط عمومی دانشکده:

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی مهر  ۹۷دکترای تخصصی Ph.D

با ثبت نام از پذیرفته شدگان دکترای تخصصی رشته طب سنتی، اخلاق پزشکی و داروسازی سنتی، مقطع جدید این دانشجویان به طور رسمی از اول مهرماه آغاز شد. در مجموع ۷نفر از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸به جمع دانشجویان این دانشکده پیوستند. در همین راستا و به جهت آشنایی بیشتر این عزیزان با دانشکده طب سنتی مراسمی در تاریخ ۹۷/۰۷/۰۹ در سالن دکتر نقیبی برگزار گردید.
در این مراسم که ریاست دانشکده، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی ، معاون پژوهشی و اعضای هیات علمی حضور داشتند، جناب آقای دکتر چوپانی ریاست دانشکده ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به دانشجویان جدید به تشریح و تبیین اهداف دانشکده پرداختند. همچنین سرکار خانم دکتر مکبری نژاد، معاون آموزشی دانشکده و سرکار خانم دکتر اسماعیلی معاون پژوهشی با معرفی مبسوط رشته های آموزشی به توصیف و توضیح چارچوب کلی آموزشی و پژوهشی در این رشته ها پرداختند. در انتهای جلسه دانشجویان ضمن معرفی خود سوالات و نظرات خود را با هیات رئیسه مطرح نمودند. در پایان به جهت آشنایی بیشتر دانشجویان جدیدالورود، بسته هایی شامل بروشورهای معرفی دانشکده ، آیین نامه های آموزشی و برنامه های آموزشی در اختیار ایشان قرار ایشان قرار داده شد و با گرفتن عکس دسته جمعی یادگاری این مراسم پایان یافت.

 

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 68514
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب