• تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 09:11
  • بازدید : 59
  • تعداد بازدیدکننده : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری جلسات مجازی دانش افزایی برای دانش آموزان و اولیای مجتمع آموزشی مفید قلهک با موضوع «سبک زندگی و تغذیه مناسب دوران جوانی»

جلسات مجازی دانش افزایی در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی سالم و با هدف پاسخگویی اجتماعی، روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۵۱ و ۶۱ اسفندماه برگزار گردید.

روابط عمومی دانشکده:

دانشکده طب سنتی بهمراه مرکز تحقیقات طب سنتی و مفردات پزشکی برگزار می‌نماید:

برگزاری جلسات مجازی دانش افزایی برای دانش آموزان و اولیای مجتمع آموزشی مفید قلهک با موضوع «سبک زندگی و تغذیه مناسب دوران جوانی»

در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی سالم و با هدف پاسخگویی اجتماعی، روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۵۱ و ۶۱ اسفندماه، جلساتی مجازی با موضوع «سبک زندگی و تغذیه مناسب دوران جوانی» توسط خانم دکتر فاطمه ربیعی، دانشجوی رشته طب سنتی برای دانش آموزان و اولیای دبیرستان دوره اول پسرانه مفید قلهک برگزار شد.

در جلسات روز یکشنبه که برای دانش آموزان پایه هفتم برگزار شد موضوع سفره سلامت از دیدگاه طب سنتی ایران به صورت مشارکتی و پویا با دانش آموزان کلاس هفتم (متوسطه دوره اول) به بحث گذاشته شد.

همچنین در این جلسات خانم دکتر ربیعی مباحثی چون آشنایی با مزاج‌های مختلف، آداب غذاخوردن و آداب نوشیدن آب را بیان نمودند.

در جلسه روز دوشنبه نیز که ویژه‌ی اولیای دانش آموزان برگزار شد،مباحثی چون اصول شش گانه حفظ سلامتی در نوجوانان، تغذیه مناسب نوجوانان از دیدگاه طب سننی ایران و مشکلات شایع دوران نوجوانی و راهکارهای ساده غذایی مطرح گردید.

 

در پایان جلسات نیز خانم دکتر ربیعی به پاسخگویی سوالات دانش آموزان و اولیا پرداختند.

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 114631
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب