شرح وظایف:
⇐ همکاری با رئیس دانشکده در اجرای هرچه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی
⇐ رسیدگی به هدف های اجرایی دانشکده و چگونگی گردش کارها و روشهای کار در واحدهای مختلف
⇐ ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و رفع مشکلات موجود
⇐ نظارت بر انجام وظایف پشتیبانی و توزیع سریع و صحیح و بموقع کارکنان مالی و اداری و تدارکاتی و خدماتی
⇐ نظارت بر انجام امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی دانشکده در چهارچوب ضوابط و مقررات مورد عمل
⇐ اداره کلی و عمومی امور پرسنلی و نظارت کلی بر حسن اجرای آن در چهارچوب قوانین و مقررات جاری
⇐ استقرار نظام طبقه بندی مشاغل و نظارت بر حسن اجرای آن
⇐ اداره امور رفاهی کارکنان دانشکده و ایجاد امکانات لازم در آن مورد
⇐ همکاری و مشارکت با دفتر برنامه و بودجه و طرح در برآورد و تنظیم بودجه و برنامههای اداری و مالی دانشکده
⇐ نظارت بر حسن اداره امور مالی و حسابداری دانشکده و مراقبت در اجرای صحیح قوانین و مقررات مالی
⇐ نظارت بر تدارکات و تأمین به موقع لوازم، وسائل و تجهیزات واحدهای مختلف دانشکده
⇐ نظارت بر انجام کلیه امور خدمات عمومی، فنی و تأسیساتی و تعمیراتی، تزئینی و بهداشتی محیط دانشکده
⇐ ارائه گزارش عملکرد در مقاطع زمانی لازم در زمینه وظایف مربوطه به مقامات و مراجع ذیربط
⇐ شرکت در شوراها و جلسات مربوطه مختلف اداری و مالی به منظور هماهنگی امور مذکور
|