• تاریخ انتشار : 1401/09/17 - 18:25
  • بازدید : 143
  • تعداد بازدیدکننده : 141
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده طب سنتی

به همت معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشکده و کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی ، مراسم گرامیداشت روز دانشجو چهارشنبه 16 آذر ماه برگزار شد.

روابط عمومی دانشکده:

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده طب سنتی

 به همت معاونت  آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشکده و کمیته تحقیقات  و فناوری دانشجویی  ، مراسم گرامیداشت روز دانشجو  چهارشنبه 16 آذر ماه در ساعت فرهنگی با حضور  رئیس سابق دانشکده آقای دکتر محمود مصدق از پیشکسوتان عرصه طب سنتی  ،  معاونت دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه خانم دکتر سمیه اسماعیلی ،  نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشکده حاج آقا پور محمد،  ریاست دانشکده معاونین آموزشی و پژهشی، مدیران گروه و جمعی از کارکنان و دانشجویاندانشکده برگزار شد.

پس از پخش چند آیه از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران،  جناب آقای دکتر محمود مصدق ضمن گرامیداشت این روز در خصوص  توحید و خداشناسی / شناخت شناسی / یگانگی خدا / مراتب توحید/ آثار و ثمرات شناخت خدا / شناخت خداوند از طریق نعمات و استفاده صحیح  از آن به مطالبی اشاره داشته و در پایان از خداوند متعال برای کلیه دانشجویان آرزوی موفقیت و سربلندی داشتند.

در ادمه دکتر مژگان تن ساز رئیس دانشکده  این روز را صمیمانه  به دانشجویان تبریک گفته  و به ماهیت دانشجو و شور و نشاط و شوق و انگیزه دانشجویان اشاره داشتند. ایشان  به جمله کلیدی  "اندیشه کارهای مهم درمان بسیاری اعراض نفسانی است."در کتب طب سنتی اشاره داشته و تاکید نمودند علی رغم  کاستی­ها  علم اندوزی و دنبال دانستن  را باید سر لوحه زندگیمان قرار دهیم.

 سپس خانم دکتر سمیه اسماعیلی معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و از اعضای محترم هیات علمی دانشکده در این نشست ضمن تبریک این روز اظهار داشتند "درروز پر افتخار دانشجو ، یاد و فداکاریها و ایثار گری دانشجویان در مبارزه با استبداد را ارج می نهیم ."  در پایان سربلندی و پیشرفت و رسیدن به اهداف عالی را از خداوند برای دانشجویان آرزو داشتند.

از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم شامل  پخش کلیپ (تصاویری از فضای دانشکده و اردوها)، اجرای استنداپ کمدی توسط دکتر عسکری از دستیاران داروسازی(موضوع : پژوهش)، برگزاری مسابقه توسط نمایند محترم  نهاد رهبری حاج آقا پور محمد و اهدای جوایز(سوالات قرآنی )، اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتابخوانی یک دقیقه برای خودم  ( دانشجویان و دوتن از کارکنان) اهدای جوایز به برندگان  مسابقات تجمیعی مفرادت و  حفظ الصحه،  نفر برتر مسابقه بهترین نام پیشنهادی  برای سالن ورزش دانشکده، اهدای جوایز به بهترین نگهدارنده  پوشش سبز دانشکده (اهدای جایزه به دانشجوی برترگروه اخلاق پزشکی و دانشجوی برتر پژوهشی دانشکده بود.

 در پایان نیز از کلیه شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 123698
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب