• تاریخ انتشار : 1397/03/01 - 15:22
  • بازدید : 515
  • تعداد بازدیدکننده : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

سومین نشست تخصصی استانداردسازی شاخصها و پروتکل تعیین مزاج و سوء مزاج

این نشست یک‌روزه که به همت دفتر طب سنتی وزارت بهداشت و دانشکده طب سنتی شهید بهشتی و با همکاری بیمارستان سوم شعبان دماوند در مرکز رفاهی آموزش فرهنگیان شهر دماوند در صبح روز چهارشنبه ٩٧/٢/١٩ برگزار گردید.

روابط عمومی دانشکده:

سومین نشست تخصصی استانداردسازی شاخصها و پروتکل تعیین مزاج و سوء مزاج با حضور متخصصین کشور

این نشست یک‌روزه که به همت دفتر طب سنتی وزارت بهداشت و دانشکده طب سنتی شهید بهشتی و با همکاری بیمارستان سوم شعبان دماوند در مرکز رفاهی آموزش فرهنگیان شهر دماوند از صبح روز چهارشنبه ٩٧/٢/١٩با حضور آقای دکتر مسلمی‌فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند آغاز به کار کرد و تا پایان روز دامه داشت.

این جلسات با حضور اساتید گروه طب سنتی شهید بهشتی و دستیاران ورودی ٩٢ همچنین اساتید و متخصصان طب سنتی ایران از دانشکده‌های طب سنتی کشور من جمله دانشگاه علوم پزشکی بابل- همدان- قم- دانشگاه شاهد و دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای استانداردسازی شاخصهای تشخیصی طب ایرانی و تهیه پرسشنامه مزاج و سوء مزاج رساله‌های دستیاران طب سنتی ورودی ٩٢دانشکده طب سنتی شهید بهشتی تشکیل شد.

در این پروژه تحقیقاتی جناب آقای دکتر مسلمی‌فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند به همراه پرستاران و پرسنل این بیمارستان و پرسنل محترم مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان روح‌افزای شهر دماوند علاوه بر میزبانی از تیم تحقیقاتی، همکاری علمی مثمرثمر و خوبی در این پروژه داشتند.

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار
  • گروه خبری : 62506
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب