• تاریخ انتشار : 1397/04/23 - 14:00
  • بازدید : 856
  • تعداد بازدیدکننده : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی گروه اخلاق پزشکی

کارگاه آموزشی " مهارت‌های ارتباطی پرستاران با بیماران" با حضور اعضا هیات علمی دانشکده پرستاری در تاریخ 97/3/30 توسط اساتید گروه اخلاق پزشکی به اجرا رسید.

روابط عمومی دانشکده:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی گروه اخلاق پزشکی با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی و مرکز آموزشی درمانی لقمان حکیم در خرداد و تیر ماه 97

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشکده پرستاری و مامایی، کارگاه آموزشی " مهارت‌های ارتباطی پرستاران با بیماران" با حضور اعضا هیات علمی دانشکده پرستاری در تاریخ 97/3/30 توسط اساتید گروه اخلاق پزشکی به اجرا رسید. در این کارگاه موضوعات، کلیات اخلاق پرستاری و اهمیت مهارت‌های ارتباطی در تیم درمان، نحوه بیان خبر ناگوار، نحوه تعامل با بیمار دشوار، نقش مهارت های ارتباطی در کاهش شکایات و تخلفات پرستاری در معرض بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با توجه به درخواست و هماهنگی به عمل آمده با مرکز آموزشی و درمانی لقمان حکیم، کارگاه آموزشی"اخلاق در پژوهش‌های پزشکی" در تاریخ 97/4/11 در مرکز توسعه تحقیقات بالینی آن بیمارستان برگزار گردید. در این کارگاه که با حضور جمعی از اساتید و اعضا هیات علمی بیمارستان مذکور برگزار شد، موضوعات تاریخچه و اصول اخلاقی در کارآزمایی بالینی، ارزیابی سود وزیان در پژوهش، پژوهش بر گروه‌های آسیب‌پذیر، موازین عمومی اخلاق در پژوهش‌های کشوری و رضایت آگاهانه در پژوهش‌های بالینی، پژوهش بر عضوبافت انسانی- حیوانات و اخلاق در انتشار نتایج پژوهش‌ توسط اعضا هیات علمی گروه اخلاق پزشکی ارایه گردید و به همراه مباحث کار عملی در خصوص موضوعات مطرح شده به اجرا رسید. شایان ذکر است کارگاه‌های مذکور واجد امتیاز فرهنگی جهت اعضا هیات علمی بوده و در راستای برنامه‌های گروه اخلاق پزشکی در جهت توسعه اخلاق بالینی- حرفه‌ای پزشکی در سطح دانشگاه صورت می‌گیرند.

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار,کارگاه\u200Cها,اخبار یاهوئی
  • گروه خبری : 64493
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب