• تاریخ انتشار : 1393/04/15 - 13:40
  • بازدید : 1542
  • تعداد بازدیدکننده : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده طب سنتی:

برگزاری اولین جلسه (Clinico. Ethical conference) در بیمارستان طالقانی دانشگاه شهید بهشتی

اولین جلسه کنفرانس علمی مشترک با موضوع ملاحظات اخلاقی و بالینی پزشکی در تاریخ 1/4/93 در محل بیمارستان طالقانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

روابط عمومی دانشکده:

اولین جلسه کنفرانس علمی مشترک با موضوع ملاحظات اخلاقی و بالینی پزشکی در تاریخ 1/4/93 در محل بیمارستان طالقانی برگزار شد. این کنفرانس بدنبال هماهنگی بعمل آمده بین دو گروه اخلاق پزشکی دانشکده طب سنتی و گروه زنان و زایمان دانشکده پزشکی در بیمارستان طالقانی و به منظور بررسی ملاحظات بالینی و اخلاقی در رشته زنان و زایمان انجام شد. موضوع این کنفرانس «درخواست سزارین توسط مادر» بود. در این کنفرانس ابتدا دکتر یغمایی و دکتر افشار اساتید گروه­های زنان و زایمان و اخلاق پزشکی به ارائه جنبه­های بالینی و اخلاقی موضوع "درخواست سزارین توسط مادر"(CDMR)پرداختند، سپس حضار  به بحث و گفتگو در خصوص جنبه­های اخلاقی بالینی و نیز برخی ملاحظات قانونی مطرح در خصوص «درخواست سزارین توسط مادر» پرداختند.

 در این جلسه دکتر یغمایی و دکتر یاسایی اساتید گروه زنان و دکتر کیانی ، دکتر بزمی و دکتر افشار اساتید گروه اخلاق پزشکی دانشکده طب سنتی و شماری از دستیاران گروه­های آموزشی زنان و زایمان وا خلاق پزشکی حضور داشتند.

گروه اخلاق پزشکی در نظر دارد این مجموعه کنفرانس­ها را که نقشی مهم در آشنایی همکاران محترم با موازین اخلاق پزشکی در رشته­های گوناگون آموزش پزشکی در محیط­های آموزشی و پژوهشی دانشگاه دارد را در سایر گروه­های آموزشی و نیز مراکز پژوهشی به اجراء درآورد.

  • گروه خبری : عمومی,آرشيو اخبار,اخبار گروه اخلاق پزشکی
  • گروه خبری : 11668
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب